9 Şubat 2012 Perşembe

63

Lemuria
Lemuria
Lemuria

ki biliyorum hepiniz için anlamsız görünüyor. kim bilir belki merak edenleriniz araştıracak ve ne olduğu konusunda bir fikir edinecek. ama ben daha çok edineceğiniz fikirlerden öte dinlemenizi öneririm.

şarkıları bu yüzden seviyorum Marla. çünkü şarkılar beni esir aldığında, ruhumun sonsuz bir özgürlüğe doğru yol aldığını hissediyorum.

lacivert sulardayım. hiç bilmediğim kıyılara doğru aktığımı düşün Marla. çünkü beni yeniden kendime getirecek tek şey özgürlüğüm olacak, olacaktır. ki özgürlüğümün o derinleşen anlamlarıyla seni daha çok düşleyecek ve sonsuza taşıyabileceğim. yoksa ne anlamı kalır aşkın, aşkla yaşamanın. bunu anlamanı isterdim, bunu anlamanı ve etinin yalnızlıkla ürperip üşüdüğü gecelerde, her şeye rağmen marşlar söylemeni. söylediğin o marşların gökyüzümde yankılanmasını.

evet Marla, belki de sadece "Lemuria" yı dinleyip, uslanmak yerine hırçınlaşman gerekiyor. unutma,

masumiyet bu çağda kocaman bir palavradır.

9 yorum:

  1. Lemuria bütün bir gece özgürlüğe giden bütün yollar denene kadar dinlenmeli.

    sanırım Lemuria dinlendi.

    YanıtlaSil
  2. Lemuria... Büyüleyici bir senfoni, bir o kadar etkileyici bir hikaye... Doğrusu bu yazıyı okuyana kadar pek bir bilgim yoktu bu konuda. Ama ne çok şey kaçırdığımı gördüm. Bu yazıyı paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. düne kadar ben de tanımıyordum, güzel bir arkadaşın beğenisini benimle paylaşması sonucunda Lemuria ruhuma dokundu. ve ilk dinlemem sonrasında olan oldu.

    ve bu akşam defalarca dinledim.

    bence herkesin Lemuria gibi bir şarkısı olmalı.

    arsız fareler evreni' ne yaptığın bu ziyaretten dolayı ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. İlk dinleyişte kaybolmuşluğunun içine çekiyor adeta. Duyguları kabartan farklı bir güce sahip.
    Rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. Lemuria gece yürünen karanlık sokağın sonundaki, sokak lambasının yaydığı ışığın adıdır Feraşe.

    beğenmene sevindik.

    YanıtlaSil
  6. nasıl karanlık ve özgürlük kokan bir şarkı Lemuria.. nasıl dehlizlerde dolaşmak gibi geçitlerde..
    2006 yılında keşfetmiştim ben Lemuria yı.. dinlediğim anda vurulmuştum..
    çok rüzgarlı bir şarkıydı..
    daha sonra Therionun iki şarkısına daha vurulmuştum..
    An Arrow From The Sun
    The Rise of Sodom and Gomorrah..

    YanıtlaSil
  7. dediğin diğer şarkılar çok dinlendi geçmişte ama Lemuria büyük bir eksiklikmiş ruhumun odalarında.

    seni buralarda görmek ne güzel :)

    tam da öyle karanlık ve özgürlük. oysa herkes gibi bazen ben bile aldanıp özgürlüğü ışıklı sokaklarda ya da insan yüzlerinde ararım. ama bu insanın içine düştüğü en büyük yanılgıdır.

    yine gel ya da en azından gelmeyi dene.

    güzel kalasın.

    YanıtlaSil