4 Ekim 2008 Cumartesi

- yetmişdokuz

Siz ecelenizi bekliyorsunuz ölmek için, bense kendim için uygun zamanı. Emin olun o gün gelecek! O güne kadar kimse bana katlanmak zorunda değil. Zaten kendinize katlanıyor oluşunuz bile büyük bir başarı sizler için. Ama buna saygı göstermem mümkün değil, sadece zaman buldukça anlayışla karşılıyorum.
A bir de o ilginç hırslarınız var! Nasıl da kaptırmışsınız kendinizi oyuna. Plaketler, madalyalar havada uçuşuyor...
Boşverdiğimi düşünüyorsunuz ya da önemsemediğimi. Ama yalnızlığımın boyutu düşünüldüğünde bunların başka bir kavramla açıklananbilir olduğunu göreceksiniz. Bence üzerinde çokca durup zaman kaybetmeyin. Yetişmeniz gereken finallere geç kalmayın. Oturup sohbet ettiğim bir kaçınız bilirsiniz ki, 'final' önemlidir benim için. Sağlam bir final yaşanmış bir süreçi en ince ayrıntısına kadar açıklayabilir.
Birileri hep beni suçlayacak! Ve ben suçlandıkça şunu her daim bileceğim: Doğru yörüngedeyiz kalbim, durma!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder